Siparişler ile ilgili sorular

Maalesef şuanda birden fazla cihaz alımlarında indirim uygulamamız bulunmamaktadır.

Garanti süresi biten eski modellerin yerine yeni model bir Dyson ürününü indirimli olarak alabilirsiniz. İndirim oranları düzenli olarak güncellenmektedir. Cihazınızın desteği biten model grubunda olduğundan emin olmak ve indirim kuponu alabilmek için 0850 532 1144 numaralı, destek hattımızı arayabilirsiniz.

Ürünlerimizi Dyson demo noktalarını ziyaret ederek deneyebilirsiniz. Demo noktalarımızın bilgisi için çağrı merkezimiz ile irtibata geçebilirsiniz ya da dyson.com.tr de bulabilirsiniz

Sistemimize gelen siparişler 24 saat içerisinde anlaşmalı kargo firmamıza teslim edilerek kargoya verilmektedir. Siparişin ulaşma süresi bulunulan lokasyona göre değişiklik gösterebilir. Hafta sonu ve Resmi Tatil günlerinde teslimat yapılmamaktadır.

Faturanızın tekrar gönderilmesi için çağrı merkezimiz ile irtibata geçmeniz gerekmektedir. Destek personelimiz, talebinizi yerine getirecektir.

Farklı kredi kartlarına farklı taksit seçenekleri sunmaktayız. Güncel bilgi için lütfen web sitemizi ziyaret ediniz.

İadeler ile ilgili sorular

Koşulsuz ürün iadesi, sadece www.dyson.com.tr üzerinden satın alınan ürünler (Kişisel bakım ve Hava temizleyici ürün grupları hariç) için geçerlidir. İade sürecinin başlayabilmesi için, satın alma tarihinden itibaren 30 gün içinde iade talebinizi 0850 532 1144 numaralı destek hattımıza bildirmeniz gerekmektedir.

İnternet sitemizden satın alınan ürünler için öncelikli olarak para iadesi yapılmaktadır. Para iadesi yapıldıktan sonra, yeni ürünün siparişini oluşturabilirsiniz

Eğer ürünü www.dyson.com.tr adresinden satın aldı iseniz, 30 gün içinde (Kişisel bakım ve Hava temizleyici ürün grupları hariç) iade ederek istediğiniz ürünü yeniden sipariş verebilirsiniz. 30 gün üzeri kullanılmış ürünlerin koşulsuz iade hakkı bulunmamaktadır.

Onaylanan bir para iadesi talebi, ilgili bankanın performansına göre 2 ile 6 iş günü arasında tamamlanmaktadır.

Servis ile ilgili sorular

Ürününüzün çalışmaması yada performansının düşmesi durumunda, çağrı merkezimizi arayarak ürünün kargo ile sizden alınmasını talep edebilirsiniz. Kargo personeli ürünü sizden teslim alarak Dyson servis merkezine teslim edecek ve ürün en kısa sürede tamir edilerek size geri gönderilecektir. Dilerseniz sizde ürünü Dyson Servis Merkezine getirebilirsiniz. Dyson Servis Merkezi adresine yetkili servis noktaları bölümünden ulaşabilirsiniz.

Arızalı ürünlerin gönderimini çağrı merkezimiz üzerinden organize etmeniz durumunda herhangi bir kargo ücreti ödemeniz gerekmemektedir.

Tüm yetkili servislerimizin bilgisi web sitemizin destek bölümünde bulunmaktadır. Yetkisiz servislerde yapılan işlemler ve orjinal olmayan parça kullanımları ürünlerde ciddi sorunlara yol açabilmektedir. Servis desteği için lütfen 0850 532 1144 numaralı hattımızdan bizimle irtibata geçiniz.

Maalesef şuanda uzatılmış garanti uygulamamız bulunmamaktadır.

Garanti geçerlilik koşulları ürünün kullanma kılavuzunun ve garanti belgesinin ilgili bölümünde belirtilmiştir. Bu koşullara aykırı kullanımlar için ücretsiz tamir hizmeti maalesef sağlanamaktadır.

Dyson kablolu süpürgelere 5 yıl garanti sağlamaktadır. Kablolu süpürgeler haricindeki ürünlerin garanti süresi 2 yıldır.

Dyson, ürün ömrü boyunca ürünlere her türlü servis hizmetini sağlayacaktır.

Farklı elektrik sistemine sahip ülkelerden alınan cihazların lisanslı bir voltaj çevirici(adaptör değil) ile kullanılması tavsiye edilmektedir.

Cihazınızı https://www.dyson.com.tr/destek/register adresinden yada, 0850 532 1144 numaralı destek hattımızı kullanarak kaydettirebilirsiniz.

Ürününüze ait aksesuar ve yedek parçaları https://www.dyson.com.tr/destek/yedek-parca-aksesuar adresinden satın alabilirsiniz. Daha fazla destek için çağrı merkezimiz ile irtibata geçebilirsiniz.

Eğer sizin ürününüzün modeli ile ilgili aksesuar veya parçanın uyumluluğu varsa parçayı kullanabilirsiniz. Daha fazla bilgi için çağrı merkezimiz ile irtibata geçebilirsiniz.

Kırıklar ücretli tamir statüsünde yer aldığından eski parçayı bize iade etme yükümlülüğünüz bulunmamaktadır.

Ürününüzün onarımdaki durumunu sorgulamak için çağrı merkezimizi arayabilirsiniz.

Dyson olarak ürünlerin müşteri lokasyonundan alınmasını kargo firması ile organize etmekteyiz. Alımla ilgili bir problem yaşanması durumunda, çağrı merkezimiz ile irtibata geçerek destek alabilirsiniz.

Dyson olarak uzun süre ürünün kullanılmadığı durumlarda şarj'da bırakılmamasını öneriyoruz.

Ürün kutularında kullanma kılavuzu kitapçığı bulunmaktadır. Kitapçığın kayıp edilmesi durumunda, çağrı merkezi yetkilimizden destek alarak mail ile size gönderilmesini sağlayabiliriz.

Hava Temizleyiciler ile İlgili Sorular

Hava temizleyiciniz, tek bir odanın havasını temizleyecek şekilde tasarlanmıştır. Bu nedenle hava temizleyicinizi zamanınızın çoğunu geçirdiğiniz bir odada kullanmanızı öneririz. Makineyi yerleştirirken, havanın etkili bir şekilde dolaşabilmesi için, makinenin etrafında en az 1 metre çapında açıklık olduğundan emin olun.

Hava temizleyicinizin Auto modu, sizin makineyi kontrol etmenize gerek kalmadan evinizdeki hava kalitesini yönetmek için tasarlanmıştır - böylece makineniz yalnızca gerekli olduğu zaman çalışır. Sizin veya evinizdeki herhangi birinin alerji veya solunum yolu rahatsızlığı varsa, makinenizi mutlaka Auto modda kullanmanızı öneririz.

Isıtıcı özellikli hava temizleyicinizin LCD ekran ışığı sizi rahatsız ediyorsa, uzaktan kumandanızı veya Dyson Link mobil uygulamasını kullanarak Gece modunu etkinleştirebilirsiniz. Küçük bir ay ikonu, hava temizleyicinizin açık olduğunu gösterir. Uykunuzu bölmemek için ana ekran 10 saniye sonra kapanır.

Günde 12 saatlik kullanım baz alındığında, HEPA+Karbon filtresi 12 ayda bir değiştirilmelidir. Katalitik filtre kalıcıdır, değiştirilmesi gerekmez.

Bize ulaşmak çok kolay.

Bizi arayabilirsiniz
0850 532 1144
Mail atın.