Havale / EFT ile ödemeyle ilgili sorular
Alışveriş sepetinizde teslimat bilgilerinizi eksiksiz doldurduktan sonra ödeme adımında ‘’Sipariş Ver’’ butonuna tıkladığınızda ödemenizi tamamlamak için iyzico ekranına yönlendirileceksiniz. Ödemenizi tamamlamak için iyzico ile Öde dijital cüzdan hesabınıza giriş yaptığınızda, ‘’Havale / EFT’’ menüsü altında yer alan iyzico anlaşmalı bankalardan dilediğini seçtikten sonra iyzico ekranı üzerinden size iletilmiş olan banka hesap bilgilerine havale/EFT ile para aktarımını gerçekleştirerek ödemenizi tamamlayabilirsiniz. Havale / EFT işleminizi gerçekleştirirken, açıklama alanına mutlaka iyzico ekranında sizinle paylaşılmış olan referans numaranızın eklenmesi rica olunur. Sipariş tamamlandıktan 24 saat içerisinde havale ödemesi ulaşmayan siparişler iptal edilecektir.
Sipariş oluştuktan 24 saat içerisinde içerisinde havale / EFT ödemesi yapılmayan siparişler iptal edilecektir. Ödeme yönteminizi bu kuralı dikkate alarak müşterisi olduğunuz banka aracılığıyla gerçekleştirmeniz ve günlük havale / EFT limitinizi gözeterek 24 saat içerisinde tamamlamanız rica olunur. Siparişinizin başka bir sebepten iptal olduğunu düşünüyorsanız Dyson Müşteri Hizmetleri (0 850 532 11 44) ile iletişime geçebilirsiniz.
İade koşulları kapsamında ürününüzün iade süreci tamamlandığında iade tutarınız iyzico ile Öde dijital cüzdan içerisindeki iyzico bakiyesine yapılmaktadır.
Siparişler ile ilgili sorular
Maalesef şu anda birden fazla cihaz alımlarında indirim uygulamamız bulunmamaktadır.
Garanti süresi biten eski modellerin yerine yeni model bir Dyson ürününü indirimli olarak alabilirsiniz. İndirim oranları düzenli olarak güncellenmektedir. Cihazınızın desteği biten model grubunda olduğundan emin olmak ve indirim kuponu alabilmek için 0850 532 1144 numaralı, destek hattımızı arayabilirsiniz.
Ürünlerimizi Dyson demo noktalarını ziyaret ederek deneyebilirsiniz. Demo noktalarımızın bilgisi için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz ya da Dyson.com.tr’de bulabilirsiniz.
Sistemimize gelen siparişler 24 saat içerisinde anlaşmalı kargo firmamıza teslim edilerek kargoya verilmektedir. Siparişin ulaşma süresi bulunulan lokasyona göre değişiklik gösterebilir. Hafta sonu ve resmi tatil günlerinde teslimat yapılmamaktadır.
Faturanızın tekrar gönderilmesi için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmeniz gerekmektedir. Destek personelimiz, talebinizi yerine getirecektir.
Farklı kredi kartlarına farklı taksit seçenekleri sunmaktayız. Güncel bilgi için lütfen müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçiniz.
İadeler ile ilgili sorular
Koşulsuz ürün iadesi, sadece www.dyson.com.tr üzerinden satın alınan ürünler için geçerlidir. İade sürecinin başlayabilmesi için, satın alma tarihinden itibaren 14 gün içinde iade talebinizi 0850 532 1144 numaralı destek hattımıza bildirmeniz gerekmektedir.
İnternet sitemizden satın alınan ürünler için öncelikli olarak para iadesi yapılmaktadır. Para iadesi yapıldıktan sonra, yeni ürünün siparişini oluşturabilirsiniz
Eğer ürünü www.dyson.com.tr adresinden satın aldı iseniz, 14 gün içinde iade ederek istediğiniz ürünü yeniden sipariş verebilirsiniz. 14 gün üzeri kullanılmış ürünlerin koşulsuz iade hakkı bulunmamaktadır.
Onaylanan bir para iadesi talebi, ilgili bankanın performansına göre 2 ile 6 iş günü arasında tamamlanmaktadır.
Servis ile ilgili sorular
Ürününüzün çalışmaması ya da performansının düşmesi durumunda, müşteri hizmetlerimizi arayarak ürünün kargo ile sizden alınmasını talep edebilirsiniz. Kargo personeli ürünü sizden teslim alarak Dyson servis merkezine teslim edecek ve ürün en kısa sürede tamir edilerek size geri gönderilecektir. Dilerseniz sizde ürünü Dyson Servis Merkezine getirebilirsiniz. Dyson Servis Merkezi adresine yetkili servis noktaları bölümünden ulaşabilirsiniz.
Arızalı ürünlerin gönderimini müşteri hizmetlerimiz üzerinden organize etmeniz durumunda herhangi bir kargo ücreti ödemeniz gerekmemektedir.
Tüm yetkili servislerimizin bilgisi web sitemizin destek bölümünde bulunmaktadır. Yetkisiz servislerde yapılan işlemler ve orjinal olmayan parça kullanımları ürünlerde ciddi sorunlara yol açabilmektedir. Servis desteği için lütfen 0850 532 1144 numaralı hattımızdan bizimle iletişime geçiniz.
Şu an için uzatılmış garanti uygulamamız bulunmamaktadır.
Garanti geçerlilik koşulları ürünün kullanma kılavuzunun ve garanti belgesinin ilgili bölümünde belirtilmiştir. Bu koşullara aykırı kullanımlar için ücretsiz tamir hizmeti maalesef sağlanamamaktadır.
Kablosuz süpürgeler, saç düzleştiriciler, saç şekillendiriciler, saç kurutma makineleri ve hava temizleyiciler kategorilerinde garanti süresi 2 yıl olup, kablolu süpürgeler, aydınlatma ve el kurutma makineleri ürün grubunda garanti süresi 5 yıldır.
Dyson, ürün ömrü boyunca ürünlere her türlü servis hizmetini sağlayacaktır.
Farklı elektrik sistemine sahip ülkelerden alınan cihazların lisanslı bir voltaj çevirici (adaptör değil) ile kullanılması tavsiye edilmektedir.
Cihazınızı https://www.dyson.com.tr/destek/register adresinden ya da, 0850 532 1144 numaralı destek hattımızı kullanarak kaydettirebilirsiniz.
Ürününüze ait aksesuar ve yedek parçaları https://www.dyson.com.tr/destek/yedek-parca-ve-aksesuar adresinden satın alabilirsiniz. Daha fazla destek için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.
Eğer sizin ürününüzün modeli ile ilgili aksesuar veya parçanın uyumluluğu varsa parçayı kullanabilirsiniz. Daha fazla bilgi için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.
Kırıklar ücretli tamir statüsünde yer aldığından eski parçayı bize iade etme yükümlülüğünüz bulunmamaktadır.
Ürününüzün onarımdaki durumunu sorgulamak için müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.
Dyson olarak ürünlerin müşteri lokasyonundan alınmasını kargo firması ile organize etmekteyiz. Alımla ilgili bir problem yaşanması durumunda, müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçerek destek alabilirsiniz.
Dyson olarak uzun süre ürünün kullanılmadığı durumlarda şarjda bırakılmamasını öneriyoruz.
Ürün kutularında kullanma kılavuzu kitapçığı bulunmaktadır. Kitapçığın kaybedilmesi durumunda, müşteri hizmetlerimizden destek alarak mail ile size gönderilmesini sağlayabiliriz.
Hava Temizleyiciler ile İlgili Sorular
Hava temizleyiciniz, tek bir odanın havasını temizleyecek şekilde tasarlanmıştır. Bu nedenle hava temizleyicinizi zamanınızın çoğunu geçirdiğiniz bir odada kullanmanızı öneririz. Makineyi yerleştirirken, havanın etkili bir şekilde dolaşabilmesi için, makinenin etrafında en az 1 metre çapında açıklık olduğundan emin olun.
Hava temizleyicinizin Auto modu, sizin makineyi kontrol etmenize gerek kalmadan evinizdeki hava kalitesini yönetmek için tasarlanmıştır - böylece makineniz yalnızca gerekli olduğu zaman çalışır. Sizin veya evinizdeki herhangi birinin alerji veya solunum yolu rahatsızlığı varsa, makinenizi mutlaka Auto modda kullanmanızı öneririz.
Isıtıcı özellikli hava temizleyicinizin LCD ekran ışığı sizi rahatsız ediyorsa, uzaktan kumandanızı veya MyDyson™ uygulamasını kullanarak gece modunu etkinleştirebilirsiniz. Küçük bir ay ikonu, hava temizleyicinizin açık olduğunu gösterir. Uykunuzu bölmemek için ana ekran 10 saniye sonra kapanır.
Günde 12 saatlik kullanım baz alındığında, HEPA+Karbon filtresi 12 ayda bir değiştirilmelidir. Katalitik filtre kalıcıdır, değiştirilmesi gerekmez.