Teslimat Koşulları


Siparişinizi kabul ettiğimiz zaman, ürününüzü (veya ürünlerinizi) aşağıda belirtilen zaman dilimi içerisinde teslim etmeyi hedeflemekteyiz.

Online alışverişlerinizde, ürünlerinizin tercih ettiğiniz adrese teslim edilmesini talep edebilirsiniz.

Bazı teklif ve promosyonların teslimat ile ilgili farklı zaman dilimleri olabilir, bu bilgiler, her bir promosyona ilişkin şart ve koşullarda belirtilecektir. Siparişinizle ilgili herhangi bir sorunuz olması halinde bizlere destek@dyson.com.tr adresinden e-posta gönderebilir veya bizi 0 850 532 11 44 numaralı telefondan arayabilirsiniz.

Ürünler bazen ayrı olarak ulaştırılabilir, ancak bu durumda, ilave teslimat ücreti ödemeniz gerekmeyecektir. Bir haftadan uzun bir süre stokta olmayacak bir ürün sipariş etmiş olmanız halinde, söz konusu ürün stoka girdikten sonra seçmiş olduğunuz yöntemle size teslim edilecektir. Siparişinizin gönderilmesinden sonra sizi e-posta ile bilgilendireceğiz.

Teslimat yapılacak adresin güvenilir olmadığına kanaat getirmemiz halinde (örneğin; halka açık posta adresi veya Posta Kutusunun adres olarak gösterilmesi durumunda) siparişi teslim etmeme hakkımız saklıdır. Eğer bu durum siparişinizi etkileyecekse, sizi durum hakkında mümkün olan en kısa süre içerisinde bilgilendireceğiz.

Kurye aradığında adreste kimsenin bulunmaması durumunda, ilave bir ücret alınmaksızın ikinci teslimatın ne şekilde yapılacağına dair açıklamaların bulunduğu bir “Yerinde değil” kartı bırakılacaktır. Ancak, üçüncü teslimat girişiminde ilave ücretler uygulanabilir.

Mesafeli Satış Sözleşmesi’nde yer aldıgı şekilde : “7.13 Satıcı’nın işbu Sözleşme’yle satın alabileceği ürün adeti en fazla üç (3) üründür. Satıcı ve Satıcı’nın yetkili kıldığı diğer tüm satıcılar dışında hiçbir kurum, kuruluş veya kişi Satıcı’ya ait olan hiçbir ürünü satma hakkına sahip değildir. Alıcı tarafından bu websitesi üzerinden alınan hiçbir ürün üçüncü kişilere her ne şekilde olursa olsun satılamaz, herhangi bir yöntemle satışı teklif edilemez. Satın alınan ürünler yarışma ve çekilişler de dahil olmak ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere promosyon veya diğer ticari amaçlarla kullanılamaz. Bu hükmün Alıcı tarafından ihlal edilmesi halinde Alıcı Satıcı’dan satın alıp üçüncü kişilere sattığı ürün bedelinin iki (2) katı tutarında bir bedeli cezai şart olarak Satıcı’ya ödeyeceğini kabul, beyan ve taahhüt eder. Cezai şart tutarının ödenmiş olması, Satıcı’nın, Sözleşme’nin ihlali nedeniyle uğramış olduğu zararların tazminini talep etme hakkına halel getirmez.”


Teslimat zaman dilimleri: Dyson cihazları, aksesuarları ve yedek parçaları

Sistemimize gelen siparişler hafta içi 24 saat içerisinde, Cuma günü ve hafta sonu ise bir sonraki iş günü içerisinde anlaşmalı kargo firmamıza teslim edilerek kargoya verilir.

Siparişin ulaşma süresi bulunulan lokasyona göre değişiklik gösterebilir.

Sistemimize gelen siparişler anlaşmalı kargo firmamız tarafından şehir merkezindeki adreslere 1-3 iş günü içerisinde teslim edilir. (İlçelerde teslimat süresi farklılık gösterebilir.)

Tüm siparişleriniz için ücretsiz teslimat kampanyamızdan faydalanabilirsiniz.

Hafta sonu ve Resmi Tatil günlerinde teslimat yapılmamaktadır.


İadeler

Ürünlerin size ulaşmasından itibaren siparişinizi iade etmeniz için ürünleri teslim aldığınız günden başlamak üzere 14 günlük bir süreniz bulunmaktadır. 

Ürünü iade etmeye karar verdiğinizde, paketi hasar görmemiş, aksesuarları ve aparatlarının kutu içinde eksiksiz olduğundan, orijinal kutunun ve tüm içeriğinin zarar görmemiş bir şekilde gönderilmesi gerekmektedir.


Siparişinizi iptal etmek için:

  • 0 850 532 11 44 numaralı telefonu arayabilir; veya
  • destek@dyson.com.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.

Tipik teslimat zaman dilimlerinde istisnalar:

Olağanüstü hâl, doğal afet gibi mücbir durumlarda teslimat yapamayabiliriz. Sizinle irtibata geçilecektir.

Bize ulaşmak çok kolay.

Bizi arayabilirsiniz
0850 532 1144
Mail atın.