MyDyson™ Care Bakım Programı - Şartlar ve Koşullar
1. İşbu Şartlar ve Koşulların Uygulanabilirliği
İşbu Şartlar ve Koşullar, Dyson'dan Hizmet ile ilgili sözleşme yapabileceğiniz şartları ve Hizmetin Dyson tarafından size sağlanmasını yönetecek şartları ortaya koymaktadır.
2. Tanımlar
İş Günü: Resmi tatiller hariç olmak üzere Pazartesi'den Cuma'ya sabah 9'dan akşam 5'e kadar (GMT+3).
Tüketici: ticareti, işi, zanaatı veya mesleği dışındaki amaçlar için hareket eden herhangi bir gerçek kişi.
Sözleşme: Hizmetin satışı için siz ve Dyson arasında imzalanan sözleşme.
Dyson: Dyson Turkey Elektrikli Ürünler Ticaret Limited Şirketi
Kontrolümüz Dışındaki Olay: sınırlama olmaksızın grev, lokavt veya üçüncü tarafların diğer sektörel eylemleri, halk ayaklanması, isyan, istila, terör saldırısı veya terör saldırısı tehdidi, savaş (ilan edilen veya edilmeyen) veya savaş tehdidi veya hazırlıkları, yangın, patlama, fırtına, sel, deprem, göçük, salgın hastalık veya diğer doğal afetler veya resmi veya özel telekomünikasyon ağlarında arıza veya gemi, uçak, motor taşımacılığı veya diğer resmi ve özel taşıma şekillerinin kullanımının imkansız hale gelmesi dahil olmak üzere makul kontrolümüz dışında meydana gelen eylem veya olay.
Cayma Hakkı: Tüketicinin Cayma Süresi içinde Sözleşmeden cayma imkanı.
Hizmet: Madde 5'te açıklandığı gibi MyDyson™ Care Bakım Programı.
Makine: Hizmet için sözleşme yapılan bir Dyson kablosuz elektrikli süpürge.
Cayma Süresi: Tüketicinin Cayma Hakkını kullanabileceği on dört (14) günlük süre.
3. Hizmet sağlayıcı bilgileri
Dyson Turkey Elektrikli Ürünler Ticaret Ltd. Şti. (Merkezi Sicil Kayıt Sistemi Numarası: 032308741150001)
İçerenköy Mahallesi, Umut Sokak
Quick Tower Plaza No.10-12
Ataşehir/İstanbul
34752
Telefon Numarası: +90 850 532 11 44
E-mail adresi: destek@dyson.com.tr
4. Hizmet Detayları
4.1 Hizmet, Makinenizin iki profesyonel temizlik seansından, Makinenizin filtresinin yeni bir filtre ile değiştirilmesinden oluşur ve Makinenizin belirlenen teslim alma konumunuzdan alınmasını ve temizlik seansları tamamlandıktan sonra belirlenen iade konumuna teslim edilmesini içerir. (Standart Bakım Paketi, sadece 1 kez temizlik hizmetini kapsar.)
4.2 Hizmet, satın alındığı Makine ile bağlantılıdır ve Hizmete dahil olan temizlik seansları, işbu Şartlar ve Koşullar tarafından açıkça izin verilmedikçe veya Dyson tarafından başka bir şekilde kabul edilmedikçe farklı bir ürün için kullanılamaz.
4.3 Profesyonel temizlik seansları, Makinenizin filtresinin (ilk seansta), ana gövdesinin, siklonunun, haznesinin, temizleyici başlıklarının ve aksesuarlarının temizlenmesini içerir.
4.4 Makinenizin filtresi ikinci seansta değiştirilecektir. (Sadece Premium Bakım Paketi için geçerlidir.)
4.5 Hizmeti satın aldıktan sonraki on iki (12) ay içinde Makinenizin mülkiyetini başka birine devrederseniz, rezervasyon yapma ve Hizmetten yararlanma kabiliyetini devredebilirsiniz. Makinenizin yeni sahibine devredildiğini ve Hizmetin avantajlarını bu kişiye devretme niyetinizi bize bildirmek için lütfen Dyson ile iletişime geçin. Dyson, Hizmetin üçüncü bir tarafa devredilmesi durumunda size herhangi bir geri ödeme sağlayamaz. Hizmetin kullanılmayan seansları için herhangi bir mali tazminat, siz ve Makinenin yeni sahibi arasında Dyson'dan bağımsız olarak çözülecektir.
5. Uygunluk
5.1 Hizmeti satın almak için en az 18 yaşında olmanız, Tüketici olarak hareket etmeniz ve Makinenizin teslim alınması ve teslim edilmesi için bir adres sağlayabilmeniz gerekir.
5.2 Hizmet yalnızca Dyson kablosuz elektrikli süpürgeler için kullanılabilir. Hizmet, diğer markaların ürünleri veya diğer Dyson ürünleri için mevcut değildir.
6. Temizlik seanslarının rezervasyonu
6.1 Hizmetin satın alındığı tarihi takip eden on iki (12) ay içinde herhangi bir zamanda aşağıdaki e-mail adresinden Dyson'ın Müşteri Hizmetleri Ekibi ile destek@dyson.com.tr e-mail adresinden veya +90 850 532 11 44 numaralı telefondan iletişime geçerek bir temizlik seansı için rezervasyon yaptırabilirsiniz.
6.2 Buna ek olarak, satın alma tarihinden itibaren dört (4) ve on (10) ay sonra, Dyson size Hizmet hakkında bilgi içeren, temizlik seansınızı rezerve etmenizi hatırlatan ve bunu nasıl yapacağınıza dair talimatlar veren bir e-mail gönderecektir. İlk e-mail takip edilmediğinde Dyson size her seans için iki (2) hatırlatma e-maili gönderecektir. Hizmeti satın alırken geçerli bir e-mail adresi kullandığınızdan emin olun. İletişim bilgilerinizi aşağıdaki e-mail adresinden Müşteri Hizmetleri Ekibi ile destek@dyson.com.tr e-mail adresinden veya +90 850 532 11 44 numaralı telefondan iletişime geçerek güncelleyebilirsiniz.
6.3 Satın alma tarihinden itibaren 12 ay içinde temizlik seanslarını (işbu Şartlar ve Koşullarda verilen talimatlar doğrultusunda ve Dyson tarafından daha fazla talimat verildiği şekilde) düzenlemek sizin sorumluluğunuzdadır. Bu süre içinde seansları ayarlayamazsanız, para iadesi alma hakkınız olmayacaktır.
7. Fiyat ve Ödeme
7.1 Hizmetin fiyatı, dyson.com.tr adresinde Hizmeti açıklayan web sitesi sayfasında veya Hizmetin sözleşmesi sırasında ilgili Dyson Müşteri Hizmetleri temsilcisi tarafından bildirilen fiyattır.
7.2 Fiyat, Türk Lirası olarak belirtilir ve Hizmet için geçerli olabilecek tüm yerel vergileri ve ücretleri içerir. Fiyat, Makineyi sizden alıp, bakım merkezinde temizlendikten sonra tekrar size geri gönderme nakliye masraflarını kapsamaktadır.
7.3 Dyson, Hizmetin fiyatını istediği zaman güncelleyebilir. Fiyat değişiklikleri, fiyat değişikliği yürürlüğe girdikten sonra verilen tüm siparişler için geçerli olacaktır.
7.4 Hizmet için ödeme yapmak üzere bir ödeme bağlantısı alacaksınız. Hizmet için ödeme, kredi/banka kartı ile yapılabilir ve tam ve peşin olarak yapılmalıdır.
8. Toplama ve Teslimat
8.1 Bir temizlik seansı için rezervasyonunuzu takiben Dyson, Makinenizin belirlenen adresinizden alınmasını ayarlayacaktır.
8.2 Makinenizin teslim alınmak üzere uygun şekilde paketlendiğinden ve tüm parça ve aksesuarlarıyla birlikte eksiksiz olduğundan emin olmak sizin sorumluluğunuzdadır. Dyson yalnızca alınan parçaları temizleyecektir ve eksik parçalar aynı temizlik seansının bir parçası olarak geriye dönük olarak gönderilemez.
8.3 Temizlenmiş Makinenizi teslim alma tarihini takip eden beş (5) İş Günü içinde teslim etmeyi hedefliyoruz.
8.4 Temizlik seansı tamamlandıktan sonra Dyson, Makinenizin belirlenen adrese teslimini ayarlayacaktır.
9. Arızalı Makine
9.1 Makineniz bir temizlik seansı sonucunda arızalanırsa, Dyson Makinenizin arızalanan parçasını yenisi ile değiştirecektir. Parça temin edilememesi durumunda Dyson ürününüzün yenisi ile değiştirilmesini sağlayacaktır.
9.2 Temizlik seanslarının ürün incelemesinin bir parçası olarak Makinenizin arızalı olduğunu tespit edersek, tespit edilen arızaları size ileteceğiz. Bu hataların düzeltilmesi, makineniz garanti kapsamındaysa garanti hizmeti kapsamında olabilir veya garanti kapsamında değilse ek bir onarım ücretine tabi olabilir. Belirlenen arızaların düzeltilmesi garanti hizmeti kapsamında değilse ve Makine onarılabilir durumdaysa, geçerli onarım ücretini size bildireceğiz. Belirtilen onarım ücretini kabul edip ödemediğiniz sürece Makinenizi onarmaya devam etmeyeceğiz.
9.3 Hizmet sözleşmesini yaptıktan sonraki on iki (12) ay içinde ve temizlik seanslarından birini veya her ikisini kullanmadan önce Makineniz arızalanırsa ve başka bir Makine ile değiştirmeye karar verirseniz, kullanılmayan temizlik seanslarının iadesini talep edebilirsiniz.
9.4 Makineniz her iki temizlik seansını da kullanmadan önce arızalanırsa ve başka bir Makine ile değiştirmeye karar verirseniz, (i) kullanılmayan temizlik seanslarını yeni Makinenize aktarabilir veya (ii) kullanılmayan temizlik seanslarının iadesini talep edebilirsiniz.
10. Şikayetler
Şartlar veya Hizmetin sağlanması ile ilgili herhangi bir şikayetiniz varsa, destek@dyson.com.tr e-mail adresinden veya +90 850 532 11 44 numaralı telefondan iletişime geçerek uygunsuzluğu bize bildirin. Makul olarak mümkün olduğu ölçüde, yukarıda belirtilen şikayeti kanıtlarla, örneğin farklı fotoğraflar göndererek kanıtlamalısınız. Şikayetinizi kapsamlı bir şekilde inceleyecek ve makul bir süre içinde size bir yanıt ve varsa bir çözüm önerisi sunacağız.
11. Cayma Hakkı
11.1 Bir Tüketici olarak, sebep göstermeksizin Sözleşmeden Cayma Hakkına sahipsiniz. Cayma Süresi, Hizmeti sözleşmeye bağladığınız günden on dört (14) gün sonra sona erer.
11.2 Cayma Süresi içinde temizlik seanslarından birini veya her ikisini birden rezerve etmeye karar verirseniz, halihazırda gerçekleştirilmiş olan seanslarla ilgili Cayma Hakkınızı kaybedersiniz.
11.3 Cayma Hakkını kullanmak için Dyson ile destek@dyson.com.tr e-mail adresinden veya +90 850 532 11 44 numaralı telefondan iletişime geçerek Sözleşmeden cayma kararınızı Dyson’a bildirmeniz gerekir.
11.4 Dyson, Sözleşmeden cayma kararınızın tarafımıza bildirilmesinden sonraki on dört (14) gün içinde kullanılmayan temizlik seansları için ödediğiniz satın alma bedelinin tamamını geri ödeyecektir. Dyson, Hizmeti satın almak için kullandığınız aynı ödeme yöntemini kullanarak geri ödemeyi gerçekleştirecektir.
12. Gizlilik Politikası
Dyson, kişisel bilgilerinizi yalnızca web sitemizde bulunan Gizlilik Politikamıza uygun olarak kullanır: https://privacy.dyson.com/tr/privacy-policy.
13. Kontrolümüz Dışındaki Olaylar
13.1 Dyson, Kontrolümüz Dışındaki Olaylardan dolayı bir Sözleşme kapsamındaki yükümlülüklerimizden herhangi birini yerine getirememe veya yerine getirmede gecikmeden dolayı sorumlu veya mesul tutulmayacaktır.
13.2 Bir Sözleşme kapsamındaki yükümlülüklerimizi yerine getirmemizi etkileyen bir Kontrolümüz Dışındaki Olay söz konusu olduğunda:
1. Mümkün olan en kısa süre içerisinde sizi bilgilendirmek üzere sizinle irtibata geçeceğiz; ve
2. Kontrolümüz Dışındaki Olaylar esnasında Sözleşme kapsamındaki yükümlülüklerimiz askıya alınacak ve yükümlülüklerimizi gerçekleştirme süremiz uzatılacaktır. Kontrolümüz Dışındaki Olayların, Makineleri size teslim etmemiz üzerinde etkisi olması durumunda Kontrolümüz Dışındaki Olayların sona ermesinden sonra size yeni bir teslimat tarihi ayarlayacağız.
14. Amir Kanun
Hizmeti satın almanız, Sözleşme ve işbu Şartlar ve Koşullar, uygulanabilir olduğu ölçüde 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun da dahil olmak üzere Türk hukukuna tabi olacaktır.