Skip navigation

Dyson makineniz için destek

Makineniz için desteğe mi ihtiyacınız var?

Sorun giderme bilgilerinden, kullanım kılavuzuna ve makineniz ile uyumlu yedek parça ve aksesuarları keşfedin.



  • Sorun giderme

    Makinenizi kullanırken bir sorunla karşılaştıysanız, sorun gidermek için gerekli adımlara ulaşabilirsiniz.



  • Yedek parça ve aksesuar

    Dyson makineniz ile uyumlu yedek parça ve aksesuarları satın alabilirsiniz.



  • Kullanım kılavuzu

    Faydalı ipuçları, rehber videoları, bakım önerileri, kullanım kılavuzu ve daha fazlasını bulabilirsiniz.

Yeni MyDyson™ Care bakım programı

Size özel destek, doğrudan e-posta kutunuzda.
Rehber videolara, kullanım kılavuzlarına ve daha fazlasına anında erişim için kayıt olun ve garantinizi etkinleştirin.

Yeni MyDyson™ Care bakım programı

Kablosuz süpürgenizin kontrollerini ve bakımını yapıp, makinenizi su ve havayla kapsamlı şekilde temizleyen güvenilir, uzman teknisyenlerle çalışıyoruz. MyDyson™ Care, kablosuz süpürgenizin en iyi performansı göstermesini sağlamak için tasarlanmış, kolayca erişebileceğiniz yeni bir hizmettir. Daha fazla bilgi için bizi arayabilirsiniz. Hizmete dahil olanlar:

  • Premium Bakım Paketi ile iki yıl geçerli ve iki kullanımlık derinlemesine temizlik hizmeti. İkinci temizlikten sonra yedek filtre hediyesiyle.
  • Standart Bakım Paketi ile tek kullanımlılk derinlemesine temizlik hizmeti.
  • Evinizden teslim alıp evinize teslim etme.
  • Bizimle iletişime geçin

    Whatsapp Destek Hattı 7 gün boyunca 09:00-21:00 saatleri arasında destek vermektedir.
    Destek hattımız (0850 532 11 44) Pazartesi - Cuma günleri 09:00-19:00 saatleri arasında destek vermektedir.
    Ayrıca Masaüstü bilgisayarınızı kullanarak websitemizde bulunan "Canlı Destek" hattında görüntülü "Canlı Demo" hizmetini Pazartesi – Cuma 09:00-19:00 saatleri arasında alabilirsiniz.



    • Destek hattı

      0 850 532 11 44



    • Whatsapp Destek Hattı

      09:00-21:00 saatleri arasında



    • Bize mail atın

      destek@dyson.com.tr

    Servis ile ilgili sorular

    Ürününüzün çalışmaması ya da performansının düşmesi durumunda, müşteri hizmetlerimizi arayarak ürünün kargo ile sizden alınmasını talep edebilirsiniz. Kargo personeli ürünü sizden teslim alarak Dyson servis merkezine teslim edecek ve ürün en kısa sürede tamir edilerek size geri gönderilecektir. Dilerseniz sizde ürünü Dyson Servis Merkezine getirebilirsiniz. Dyson Servis Merkezi adresine yetkili servis noktaları bölümünden ulaşabilirsiniz.

    Arızalı ürünlerin gönderimini müşteri hizmetlerimiz üzerinden organize etmeniz durumunda herhangi bir kargo ücreti ödemeniz gerekmemektedir.

    Tüm yetkili servislerimizin bilgisi web sitemizin destek bölümünde bulunmaktadır. Yetkisiz servislerde yapılan işlemler ve orjinal olmayan parça kullanımları ürünlerde ciddi sorunlara yol açabilmektedir. Servis desteği için lütfen 0850 532 1144 numaralı hattımızdan bizimle iletişime geçiniz.

    Şu an için uzatılmış garanti uygulamamız bulunmamaktadır.

    Garanti geçerlilik koşulları ürünün kullanma kılavuzunun ve garanti belgesinin ilgili bölümünde belirtilmiştir. Bu koşullara aykırı kullanımlar için ücretsiz tamir hizmeti maalesef sağlanamamaktadır.

    Kablosuz süpürgeler, saç düzleştiriciler, saç şekillendiriciler, saç kurutma makineleri ve hava temizleyiciler kategorilerinde garanti süresi 2 yıl olup, kablolu süpürgeler, aydınlatma ve el kurutma makineleri ürün grubunda garanti süresi 5 yıldır.

    Dyson, ürün ömrü boyunca ürünlere her türlü servis hizmetini sağlayacaktır.

    Farklı elektrik sistemine sahip ülkelerden alınan cihazların lisanslı bir voltaj çevirici (adaptör değil) ile kullanılması tavsiye edilmektedir.

    Cihazınızı https://www.dyson.com.tr/destek/register adresinden ya da, 0850 532 1144 numaralı destek hattımızı kullanarak kaydettirebilirsiniz.

    Ürününüze ait aksesuar ve yedek parçaları https://www.dyson.com.tr/destek/yedek-parca-ve-aksesuar adresinden satın alabilirsiniz. Daha fazla destek için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

    Eğer sizin ürününüzün modeli ile ilgili aksesuar veya parçanın uyumluluğu varsa parçayı kullanabilirsiniz. Daha fazla bilgi için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

    Kırıklar ücretli tamir statüsünde yer aldığından eski parçayı bize iade etme yükümlülüğünüz bulunmamaktadır.

    Ürününüzün onarımdaki durumunu sorgulamak için müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

    Dyson olarak ürünlerin müşteri lokasyonundan alınmasını kargo firması ile organize etmekteyiz. Alımla ilgili bir problem yaşanması durumunda, müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçerek destek alabilirsiniz.

    Dyson olarak uzun süre ürünün kullanılmadığı durumlarda şarjda bırakılmamasını öneriyoruz.

    Ürün kutularında kullanma kılavuzu kitapçığı bulunmaktadır. Kitapçığın kaybedilmesi durumunda, müşteri hizmetlerimizden destek alarak mail ile size gönderilmesini sağlayabiliriz.

    Bize ulaşmak çok kolay.

    Bizi arayabilirsiniz
    Mail atın.
    WhatsApp WhatsApp